Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Svennis fick träffa mig

Kategori: Fotboll

Svettig eftermiddag på speakerjobbet i dag. Dessutom omnämndes jag genom ett klipp på Fotbollskanalens FB- och Twitter, "Speakern går ju bananas".

I pausen intervjuade jag "Svennis" på innerplanen. Han avslöjade bland annat att han hade Liverpool FC närmast hjärtat, en nyhet åtminstone för mig.
Därmed har vi flera saker gemensamt, killen som varit elittränare i nio(!) länder, vunnit UEFA-cupen och Cupvinnarcupen samt varit förbundskapten i England, Mexico och Elfenbenskusten.
Jag har ju också varit tränare... jag är från Värmland... jag har Liverpool FC närmast hjärtat.
Men VM eller EM har jag aldrig sett live, där och på banken klår han mig med råge.
Mer om intervjun med "Svennis" går att läsa via länken nedan - där finns även hans meriterande meritlista som tränare... "Svennis" meritlista alltså...

Vill man läsa mer om vad jag gör som är relaterat till mitt företag kan man klicka (eller ev måste man kopiera adressen och klistra in den i webbläsaren) på länken:
Genom att klicka på Rubrikerna når man den enskilda Nyhetens webbsida, om inte vill läsa artiklarna i ett flöde.

Foto: Lovisa Johansson


Matchen då?
Degerfors vände underläge 1-2 mot Brommapojkarna till seger med 3-2, avgörande målet i 88:e minuten.
Tro f..n speakern gick bananas.


// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: