Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Bortplockad

Kategori: Diggiloo 2019

Bara för att slippa prata om det väljer jag istället att skriva om det här på bloggen.
Under måndagen, den 19 nov, fick jag det besked jag befarat - jag fick ingen spelning sommaren 2019.
Jag hade befarat det eftersom det dröjt så länge innan jag fått höra något.
På fredag släpps spelorterna.
På måndag släpps artisterna.
På lördagen därefter släpps biljetterna till Diggiloo 2019.
Så kommande sommar blir det till att ta steget tillbaka som åskådare igen.
Därför känns det just nu ännu mer trist att jag vistades på sjukhus i samband med min enda spelning i somras.
Och att jag inte fick chansen att åka till Liverpool igen - jag vill verkligen åka "hem" igen.
 
Jag tänker just nu inte rationellt - men efter att ha satsat så mycket i tid och pengar på att bilda företag känns det just nu som en käftsmäll.
En dröm jag försökt genomföra sedan jag var tolv år gammal förblev en dröm.
Jag hade en fot inne - trodde jag...
...den sparkades undan i dag.
Därför funderar jag på att göra slag i mina tidigare tankar... lägga ner företagssatsningen.
Jag ska ge det någon dags betänketid.
Men så är den direkta känslan och tanken.
Det hjälper inte mycket just i dag att jag samtidigt fick höra att "det inte beror på mig, utan de vill jobba med mig".
Som sagt... jag tänker inte rationellt - det är klart att det är positivt att de vill arbeta vidare med mig... men jag vet samtidigt att är man borta ett år öppnar det för någon annan och då blir resan en ny omstart.
 
Hur många omstarter orkar en människa?
 
Logotype Diggiloo 2019
 
Ps. Familjen - glöm familjeresa 2019. Glöm en repris på Turkiet.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: