Fam Johansson-Hall-Rosendahl

De tre små grodorna

Kategori: Barn & Familj

Noah, Lovisa och Hugo är som grodor i vattnet. Ibland undrar man om de är mer under än över vattenytan.
Fast när man hör Noahs skratt i örat när han bokstavligen försöker dränka mig, ja då är det härligt - och semester.

Vi testade på footgolf, eller fotbollsgolf om man så vill, under veckan. Åtta hål på Hammarös korthålsbana. Varje hål med par 3 som målresultat.
Det var varmt i solen, men det riktigt, riktigt roligt - och gratis för barnen.

Japp, vi har gjort Gekås också. Mer behöver man kanske inte orda om det... hahahaha 

Mycket bra jubileumsshow på Vallarna när Kikar'n-trilogin avslutades. Vi var där i söndags, satt på rad 21 på högra läktaren - både sol- som regnskydd under ett stort träd. Tur var ju det, för andra i publiken blev blöta av regnet medan vi lutade oss tillbaka mot stolsryggen.
Dag-Ottos bästa någonsin.

Varje sommar, särskilt när jag är ledig från vardagens rutiner, har jag oerhört svårt för att sova.
Eller somna rättare sagt.
För när jag väl somnar är det sällan några problem med sovandet.
Då kommer också idéerna.
Idéer som danskvällar, där nu alla dansbanden är bokade och finliret i planeringen har tagit vid.
Noah däremot, han somnar lätt om kvällarna och tar gärna lite extra sovmorgon. Tro det, efter en fylld dag med fart är det inte så konstigt att han vill nanna kudden.

Från lördag till och med onsdag blir det inget extra arbetande för min del, inte ens på nätterna.
Då tänker jag vara helt ledig - semester kallas det visst. 👍🏼😃

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: