Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Snart vand igen

Kategori: Barn & Familj

I torsdags var jag tillbaka på jobbet efter sju månaders tjänstledighet.
Nu är det tisdag och redan kan jag säga att det märks att jag varit ledig - jag är sjukt trött.
Dessutom har hostan kommit tillbaka, så det känns som hela bröstet snart ska flyga ut.
Men samtidigt är det skönt att vara tillbaka.
I går var jag ute på min första turné på sju månader och det var som vanligt de östvärmländska skogarna som gällde.
Vilket väglag.
Det var hemskt att köra bil under månaden - särskilt på 26:an (mellan Filipstad och Kristinehamn, samt vägarna på Hammarö).
 
Anette lider också av en rejäl förkylning och halsont, och kämpar ändå vidare.
 
Noah var nyligen hos tandläkaren och det blir återbesök för att laga hål. Och skidor har han åkt också.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: