Fam Johansson-Hall-Rosendahl

I did it igen

Kategori: Barn & Familj

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Ytterligare en bok är slukad, en bok på drygt 350 sidor om lik i Fjällbacka.
Inte dåligt, om jag får säga det själv - en helt okej bok... även om mina tidiga misstankar om vem som var mördaren besannades i slutet av boken.
Snyggt upplägg och enkelt skriven, några karaktärer ville jag veta mer om... men det kanske kommer i nästa Läckberg-deckare.
I morgon kanske jag inleder läsandet av en annan bok - det finns många på kö.
Jag får se vad som sker...
... men nu lägger jag "Fyrvaktaren" åt sidan... 


// Dennis

Ps. Nej, du har rätt - jag har inte läst många hela romaner i mitt liv. Än så länge, jag börjar faktiskt tycka om att läsa, mer och mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: