Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Lite av kommande i agendan

Kategori: Barn & Familj

Den 7 januari gör jag min första arbetsdag i comebacken på tidningen.
 
För 23:e året i rad kommer denna långweekend att gå i lottningens tecken - då "min" cup IF Kil Cup ska sammanställas med spelschema för alla matcherna under mellandagarna, 27-30 december. Extra roligt blir det i år när, Lovisa, för första gången ska få chansen att spela "min" cup. Hennes åldersgrupp avgörs på farmors födelsedag, det vill säga den 28 december.
 
På lördag spelas det återigen handbollspoolspel för Lovisa och hennes lagkompisar.
Denna gång med Gjutaren (Herrhagen) som spelplats.
Lovisa spelar tre matcher:
10.00 Skåre
12.00 Kristinehamn
17.00 Forshaga
 
Senare på lördagskvällen blir det mer handboll när VM har sin början i Danmark och Sverige premiärspelar mot Angola med matchstart klockan 20.45.
 
Helgen går också i studiernas tecken då Anette ska på kurs under lördag och söndag. Skönt att det bara är i Karlstad denna gång, tycker i alla fall jag.
 
Nästa fredag, den 11 december, är jag med och sänder direkt i radio, internetradio. Sändningen pågår mellan 18.00-24.00 och utgår ifrån Kristinehamn. Programpunkten heter "Luciarock".
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: