Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Toppbetyg med mersmak

Kategori: Fotboll

I går var det en magisk kväll i Kil.
Perfekt väder.
Okej med folk.
Bra fotboll med många skickliga individer.
Otroligt fin inmarsch.

Jag var på arenan mer än nio timmar före matchstart. Jag gick runt och fixade, njöt och laddade på mitt sätt - helt utan stress, bara harmoni (lite stressad blev jag när inte alla andra nyckelpersoner dök upp på utsatt tid, men inte mycket).

Vi fick toppbetyg av SvFF och nu ser jag fram emot nästa event som arrangemangsansvarig, speaker, musik-, liverapporterings- och matchklockaansvarig - söndagens bronsmatch som startar klockan 12.00.
Efteråt åker jag direkt till Sunne för att ta hand om mikrofonen i finalen (start 17). Så på söndag kör jag två matcher, två landskamper.

Men i morgon fredag gäller speakeruppdrag i gruppspelets största match, mötet mellan Sverige-USA.
Jobbig men rolig och spännande vecka detta.

Och på onsdag ska jag tydligen få något pris i Kil.


// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: