Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Sex...

Kategori: Barn & Familj

... nej, inget sånt som du nu fick fantasier om.
Det är Så många arbetsdagar jag har kvar på tidningen - åtminstone under 2015 (tjänstledig).
Ooooops, nu berättade jag det... jag släppte bomben.
Mäktigt spännande tid står och knackar på dörren!
En helt ny värld väntar med start i maj.
Min värld.
Min chans.
En mycket välplanerad men trots allt en något oviss och spännande framtid.
Varje dag ser jag en skylt, i mina tankar, som det står "1 miljon" på - varje dag tänker jag "1 miljon".
På Valborg tänder hela Sverige brasor för min skull - för att önska mig lycka till med resten av 2015.
Den tanken är lite häftig - och jag har bestämt mig för att vara så naiv att jag den kvällen kommer tro att Sverige tänder eldar för mig, bara mig.


// Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Vi önskar dig all lycka!!

    2015-04-28 | 10:56:50

Kommentera inlägget här: