Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Mot nya spännande tider

Kategori: Arbete

I dag klev jag av, klockan 17.15 stängde jag ner datorn på redaktionen och klev ut genom dörren.
Nu väntar något jag kämpat för, planerat för och lagt ner mycket kraft på under flera år - kanske 25 år till och med.
På måndag är det dags - och jag kommer inte sitta på hemmet som gammal med tankarna "varför försökte jag inte".
Spännande!
Nedräkningen från i fredags är över:

Fredagen den 24 april 2015

Måndagen den 27 april 2015

Tisdagen den 28 april 2015


Onsdagen den 29 april 2015

Torsdagen den 30 april 2015

Torsdagen den 30 april 2015 klockan 17.15


Kontoret är städat.
På gula lappen står det "Välkommen" och "Lycka till" till min efterträdare som tillträder "mitt" kontor på måndag.

Då går jag mot nya utmaningar. Bland annat väntar ett möte med en Liverpool-legend under kommande vecka. Det blir nästan inte större än så för en supporter som mig.
På måndag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ett sjukt spännande kapitel.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: