Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Nätade för första gången

Kategori: Fotboll

Igår kom Lovisas första seriespelsmål i 7-mannafotbollen.
Hon satte 2-0-målet i 8-1-segern hemma mot Degerfors efter hörna.
 
Imorgon (måndag) inleds sommarlovet och direkt blir det aktiviteter för mellankidsen. Hugo ska vara med på Sommarkollo på Arken och Lovisa deltar i Sommarfotboll på Lunnevi (måndag-torsdag 10.00-14.00 för båda).
Det blir roliga och spännande dagar för dem båda.
 
Och på tisdag fyller Hugo 11 år... tiden går...
 
Apropå elva....... Nej... nu hinner jag inte skriva mer... fotbolls-VM:s elfte match tar snart sin början (16/6 00.00 Argentina-Bosnien)... hittills har jag bara sett sju matcher...
 
Anette kallar mig för "fotbollsidiot", eller ja, hon svarade Ja när jag frågade om hon tycker jag är en "fotbollsidiot". Och det är ju i VM-tider, vart fjärde år, en positiv egenskap kan jag tycka.
 
Ps. Måndag kl. 18: Tyskland-Portugal... det blir fotbollsgodis det...
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: