Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Lugnare 2014?

Kategori: Barn & Familj

Redan vecka två.
På onsdag börjar jag jobba på tidningen igen - Lovisa, Hugo och Sanna omstartar plugget medan Noah åter ska till dagis.
Löjligt vad fort ledighet kan rulla på.
Och vad mycket det har hänt sedan man innan jul fick ledigt.
 
Tyngst och sorgligast var det naturligtvis att goa Wilma (3/1) fick besöka djursjukhuset och fick hjälp att somna in.
Hon blir av oss alla saknad!
 
Bara några få dagar av 2014 har passerat och det känns redan som vi är på väg mot midsommar.
Var tog vintern vägen?
När kommer den?
Blir det någon snö för kidsen att leka i - åka pulka, skidor och bob?
Äh, nu känns det som att Svenska Cupen i fotboll kan starta - vilket blir det första som gäller den här säsongen.

Jag längtar äckligt mycket till Liverpool, 26/3-2/4!
Det kommer bli en fantastisk resa - det känner jag på mig.
På fredagen innan matchen planeras det för en svensk supporterträff - dit även en legendarisk spelare kommer.
Naturligtvis ska vi dit, men säg inget till Anette - det får bli en överraskning.
Lågbudgetresa, men vad gör väl det när jag äntligen ska få komma "hem" igen - "hem" till Anfield.
 
Jag har tackat ja till att ställa upp för omval som ordförande - så nu är det upp till årsmötet den 6/3 att avgöra om jag får fortsatt förtroende eller inte.
Redan nu har jag planerat för att deligera betydligt mer, eller om föreningen ska tvingas dra ner på tempot lite. Jag kommer inte kunna ta lika mycket som under det första ordförandeåret - det har jag dessutom lovat Anette att inte göra.
Men ett år känns ynkligt, nu när jag börjat vända skutan vill jag ju vara med hela vägen - kanske räcker ett år till, men det kan ju även bli ännu fler.
 
2014 kommer bli ett lugnare år, det känner jag på mig.
Vad tror du?
 
Wilma blev 16 år, här hittade Anette en bild när hon var ung.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: