Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Mot nya mål

Kategori: Barn & Familj

Det här var ju längesen. Jag vet inte just nu vad jag känner. I slutet av juni kommer jag bli arbetslös. Märklig känsla, jag har inte varit arbetslös på många herrans år. Samtidigt leder ju detta till att jag måste gå vidare mot nya mål. Bättre mål. Hade det inte varit för den gnagande oron för att ekonomin ska gå ihop sig hade jag bara jublat! Jag är verkligen färdig på det ställe jag arbetar.
 
För mig med mitt trygghetsbehov är det ju en riktig utmaning att se det från den ljusa sidan. Jag får väl försöka smälta det här och se möjligheterna. Planer finns, drömmar finns. Är jag bara stark nog nu att förverkliga dem?
 
Idag tar jag första steget ut på okända stigar, hoppas jag inte går vilse... // Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: