Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Intensivt veckoslut

Kategori: Politik

Onsdag, torsdag, fredag och lördag befinner jag mig i Stockholm.
Tåget avgår från Karlstad 06.25.
En natt och två dagar på Scandic Hasselbacken på Djurgården och överförmyndarutbildningen "Kom rätt".
Torsdag kväll flyttar jag till Quality Hotel i Nacka. Där blir det två nätter och två dagar med Centerpartiets utbildning "Ledare 2020", steg 2 av 3.
Bilderna nedan visar Hasselbacken utifrån både dag och natt samt den ljusa fina matsalen, de andra två bilderna är från Quality.

Detta innebär att jag tyvärr missar Lovisas första handbollsmatcher.
Dessa spelas på lördag i Hammarlundens sporthall mellan 10-12.
Men jag hoppas på fortlöpande rapportering + resultaten i hennes matcher såklart.

På fredag spelar Sverige avgörande VM-kval i fotboll när man på Friends Arena tar emot Österrike.
Skandal!
Jag befinner mig i samma stad men är inte på plats - en nationell skandal!
Hoppas, hoppas, hoppas det blir tid på fredagskvällen att följa dramat på tv åtminstone - beredd att missa galamiddagen för detta.
Som sagt - en total katastrofskandal! :-)

All ledig tid i huvudstaden lägger jag på Livsglädjemässan - nästa söndag, den 20:e, är det dags! :-)

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: