Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Fantastisk helg

Kategori: Barn & Familj

... fram tills söndag, sen eftermiddag.
Då påminns man igen - den bittra sanningen.
Det jag gör, det syns inte - tydligen.
Jag fick helt enkelt ta mig en ny funderare. Den här gången kanske jag kom närmare ett svar, jag vet faktiskt inte.
I går var en helt lysande dag, som nästan förstördes på morgonen. Tiden därefter har varit bra, givande, lugn och intressant - tills sena söndagseftermiddagen.
Jag och Anette var på Chess i Göteborg (läs mer i inlägget längre ner). En härlig dag, där vi fick chansen att vara bara vi.
Noah var hos mormor och morfar och biljetterna/resan fick vi av farmor och farfar.
Härlig dag i götet!
Under söndagen var vi först till Ikea och sen vidare till Stuvbutiken. På Ikea köpte vi säng till Noah, hyllor och annat praktiskt till hans rum, som nu ska göras i ordning. På Stuvis ordnade vi tapeter, färg och annat behövligt till renoveringen. Tapeterna var till lillkillens rum och färgen till vardagsrummet. Som du kan se på bilden nedan visste inte Noah om att han var och köpte sina nya tapeter - kundvagnar kan vara bra till mycket.
Hemma lastade jag ur allt, stuvade om i garderoberna för att skapa plats och gick för att arbeta. Innan det släppte jag ut hunden som av någon obeskrivlig anledning inte fått komma ut och göra sina behov.
Anette åkte till Bergvik och storhandlade matvaror.
Frid och fröjd!
Sen...
Huvudvärk, stress och irritation.
Men, men det går väl över - i morgon är det arbetsdag.
I går spelade Lovisa Inelko Cup i handboll (fotot är taget av farmor). Bland annat hade hon gjort två mål och fått medalj.
You'll never walk alone - eller!?

// Dennis


Eller?


Farmor förevigade prisutdelningen under Inelko cup.


Noah sover rätt gôtt i en kundvagn också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: