Fam Johansson-Hall-Rosendahl

En ny erfarenhet

Kategori: Fotboll

IF Kil har fått en ny ordförande.
Detta skedde under torsdagskvällen och klockan var 18.43 när jag av årsmötet enhälligt röstades till ordförande.
 
Den 8 oktober 1992 klockan 20.00 klubbades det igenom att föreningen var bildad. Jag grundade fotbollsklubben och nu, över 20 år senare, står jag för första gången med ordförandeklubban - som IF Kils femte ordförande.
 
Redan under kvällen fick jag uttala mig i en av de båda stora papperstidningarna i länet - detta bör vara med under fredagen. Den andra tidningen kan ha nöjt sig med de pressmeddelanden som skickades ut.
Det första styrelsemötet är planerat till måndagen den 25 mars klockan 19.00.
 
   // Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ja,där ser man efter en tid! LYCKA TILL!

    2013-03-15 | 15:33:52

Kommentera inlägget här: