Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Händelserik vecka framför oss

Kategori: Barn & Familj

Sanna har åkt till en stuga några dagar, Hugo är hos sin pappa, Lovisa åker till sin mamma över måndagen, Anette jobbar... Noah har feber (38,0 i dag)...
För mig blir det blir en lugn dag med lillgosen i morgon.
Var mysigt när alla kidsen var hemma i fredagskväll.

Sommaren är konstig.
Oerhört splittrad.
Mysigt att de trivs borta och med vänner - men samtidigt vill man ju ha kidsen nära.
 
På tisdag blir det supermysigt och förmodligen ryggont. :-)
Lillgosen Noah, Lovisa, jag, mormor och morfar ska åka i väg och plocka jordgubbar och potatis - det var massor av år sedan jag senast gjorde det.
Planen är klar... två jordgubbar i munnen och en i hinken... :-)
Ska skaffa hinkar under måndagen.
 
Kommande veckoslut, fredag till söndag, ska jag och Anette få lite egentid. Den använder vi till boende på B&B samt besök i det där populära varuhuset typ alla åker till.
En konstig tv-serie har de skaffat sig också... häftig affärsplan...
 
På onsdag startar dessutom Fryksta Vattenfestival och föreningen har hand om parkeringen och medverkar under en familjedag (torsdagen). Jag kommer vara på plats i Kil under onsdagen 17-01 och under torsdagen 10.30-19 (Noah är hos farmor och farfar och Lovisa följer med till Fryksta). Har du tid över tycker åtminstone jag att du ska besöka Fryksta - bland annat genomförs det massor av racingbåtstävlingar. Det ska vara världsmästerskapsstatus på en del av tävlingarna - och maskiner därefter.
 
Finns det någon sötare och gosigare liten kille än vår lilla goa Noah!?
 
// Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Va roligt få följa med o plocka jordgubbar. det kan nog bli lite i hinken men oftast slinka ner i magen! Gossen Noah är en charmig liten goding!!

    2013-07-16 | 15:29:24

Kommentera inlägget här: