Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Riktigt dum insats

Kategori: Barn & Familj

Den värsta frossan jag upplevt.
Och förmodligen gjorde jag något riktigt dumt som trots detta åkte till idrottshuset och satt som speaker.
Jag torkade svettpärlor och kände att jag nästan svimmade flera gånger.
Hela dagen hade jag legat i sängen med frossa som jag aldrig tidigare upplevt - blodet var liksom is inne i kroppen. Två timmar före matchen bestämde jag mig för att testa - och tog en dusch.
Nu gick det ju bra även om jag absolut inte var i mitt esse som speaker - trots över 850 personer på läktarna.
Häftigt.
Lovisa låg även hon utslagen i går - magsjuk - igen.
Så i dag har hon och jag vilat oss och tittat på Smurfarna, en riktigt bra film.
Och vi mår båda betydligt bättre - även om vi är något sega.
 
Hon skulle ha åkt till farmor och farfar i dag, men även de ligger med magsjuka så det blev inget av.
Det är rena sjukstugan överallt.
Även mormor mådde dåligt bara för någon dag sedan. Anette mår inte heller okej.
 
Men men nu kan det väl bara bli bättre!
Och snart börjar det vårblomma där ute...
 
// Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ja, mitt i all sjukstugor så kommer snart VÅREN runt hörnet. Det är nåt att se framemot! Härligt!

    2013-02-25 | 16:38:05

Kommentera inlägget här: