Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Kroppen skriker

Kategori: Barn & Familj

Det är hektiskt och har varit länge. Men jag har tagit fram mitt jävlar anamma och öst på fast jag egentligen inte orkar. Det har ju mest varit huvudet som varit trött. Men nu lägger kroppen av också. Jag har haft ont i magen hela helgen, en spänningshuvudvärk från helvetet och helt orkeslös. Jag har sovit som en död. I natt har jag sovit nästan 16 timmar och skulle lätt kunna sova en stund nu också.

Jag vill inte ha något mer med vårdcentralsläkaren att göra, han fick mig att känna mig som en simulant sist. Han sa att jag såg pigg ut och social, men det kanske är en fasad...? No shit! Jag behövde inte nån vila tyckte han, jobba 75%. Hur sjutton ska jag klara det? Sen ska jag orka allt annat.

Dennis kämpar med sin diabetes och sitt helt galna schema. I helgen har han verkligen fått bekänna färg när jag legat mer eller mindre däckad.

Det känns som jag ska bestiga Mount Everest.

Kommentarer

  • Anki säger:

    <3 Du måste vara rädd om dej !

    2013-02-04 | 21:49:07

Kommentera inlägget här: