Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Fotbollsfredagsmys

Kategori: Barn & Familj

Oj... vilket team vi blev som under fredagskvällen åkte till Fiskevik utanför Arvika och tittade på fotboll.
Att jag utan vidare skulle få med mig Noah var det ingen tvekan om, men Sanna... det var en positiv skräll.
Och vi hade en riktigt bra fredagskväll.

Visserligen fick jag muta henne lite med en ceasarsallad från McDonalds - men det var inte svårt.
Det var en riktigt bra kväll.

Även fotbollsmässigt.
Jag är ordförande i IF Kil och nu är laget en seger ifrån serieseger.
Själva matchen var inte den bästa jag sett, men styrkan och moralen i laget är riktigt bra.
Efter 1-1 i paus blev det IF Kilsseger med klara 4-1.
Visserligen hejade Noah på ett helt annat lag, men det är ju alla gånger helt okej - han ropade högt och många gånger:
"Heja Lillepool!"

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: