Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Snart börjar festen med stort F

Kategori: Fotboll

(Missa inte att läsa om Mitt EM-tips som Du kan delta i - finns mer information nedan)

Fredagen den 8 juni står Polen och Warszawa i centrum för världens blickar.
Klockan 18.00 sparkas årets stora mästerskap i gång.
Europamästerskapen världens största idrott, fotboll, avgörs i Polen och i Ukraina.
Sverige lottades in i Grupp D och vi får spela samtliga våra gruppspelsmatcher i Ukrainas huvudstad, Kiev.


ÖPPNINGSMATCH:

Fredagen den 8 juni 2012 klockan 18.00 (SVT)
     V    
POLEN                                     GREKLAND


SVERIGES SPELSCHEMA I GRUPP D:

Måndagen den 11 juni 2012 klockan 20.45 (SVT)
     V    
SVERIGE                                 UKRAINA

Fredagen den 15 juni 2012 klockan 20.45 (TV 4)
     V    
SVERIGE                                 ENGLAND

Tisdagen den 19 juni 2012 klockan 20.45 (SVT)
     V    
SVERIGE                                 FRANKRIKE


DELTA I MITT EM-TIPS:
I dag blev det interna EM-TIPSET färdigställt. Önskar du titta på en kupong och sen också vara med så skicka en e-post till mig - så skickar jag Kupongen till dig snarast möjligt.
Sista inlämningsdag är torsdagen den 7 juni klockan 20.00.
Min e-postadress: [email protected]

// Dennis 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: