Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Nu börjar jag "spöka"

Kategori: Barn & Familj

Kan jag lägga till ytterligare en titel i min meritlista nu?
Eller kanske ska jag vänta till arbetet är klart?
I går, måndagen den 28 maj 2012, började jag arbetet med en bok - som kommer vara verklighetsbaserad.
Dock inte med mig inblandad utan jag "spökskriver" boken.
Hela projektet ska vara klart i september.
Då ska text och bilder vara på plats och materialet ska ha lämnat tryckeriet - helt enkelt en färdig produkt.
Kunden bestämmer om boken kommer publiceras eller om den endast kommer att vara en gåvoprodukt till släktingar och vänner. Det beslutet tas senare.

Spännande att äntligen vara igång på allvar.
Fråga inte om materialet - jag kommer inte att berätta något, inte något alls.
Mer än det jag avslöjar här.
Nordamerika och i synnerhet Kanada är inblandat i arbetet.

    
Kanada

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: