Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Frisk? Vad är det?

Kategori: Barn & Familj


Blek och klen är Hugo idag. Ont i magen och i huvudet, då är det viloläge som gäller,
ingen träning idag inte. När ska vi bli friska? Minns knappt hur det kändes...


Idag har vi lekt ofrivillig (från min sida i alla fall) kurragömma. Längst in
under diskbänken i tvättrummet hittade jag honom. Hur han lyckats ta sig
dit är ett mysterium. Värsta hinderbanan... Jag fick bokstavligen gräva fram
honom. Han var nöjd..


Så har jag lärt mig att dricka med sugrör! DET var skitkul!


Sen har mamma mage och ta bort den! TROR ni jag blir förbannad eller?!?


Tur för henne att jag fick tillbaka den...


Mamma bloggar, jag äter rån. Smör i hela ansiktet... Mmm GOTT!


Nu är det dags att ta tag i årets synder! För att spara på kroppen, kör jag inte
hel kur den här gången. Här skulle nog ett lycka till vara på sin plats.

För övriga familjen gäller följande för dagen:
Lovisa ska till ögonläkaren och kolla synen.
Sanna roar sig i Kil på en pulka.
Dennis har en fotbollskväll att se fram emot.

Nu ska jag och Noah ta och gå ut på en lära-sig-att-gå-i-skor promenad. Behöver inte förtydliga vem som behöver lektionen hoppas jag. Skulle tro att det dyker upp en bild sen.

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: