Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Lite tangentsugen

Kategori: Barn & Familj

För exakt en vecka sedan jobbade jag stenhårt, bland annat med tre gigantiska reportage.
Torsdagen var sista arbetsdagen före långledigheten - tre veckor pappaledigt och fyra veckor semester.
Nu börjar det klia i fingrarna, jag vill klampa på tangenterna igen.
Jag är sugen på att jobba, men samtidigt är det skönt att vara ledig med lillkillen.
På hemmakontoret har jag lite nya idéer som jag ska fundera över om jag vill genomföra.
Just nu ser det ut som... ja... ett bombnedslag.
Där vill jag ha inspiration för skrivandet - ett skapande arbetsrum, där kreativiten kan flöda.
Men först ska trädgården tas omhand - det behöver klippas lite här och var - och rensas i rabatter.
 
Springsteen
 
Hade en trevlig fikastund med Albin i dag.
Ja, du gissade rätt - vi var på Ikea.
Måste erkänna att jag börjar bli rätt less på Ikea och Bergvik.
Det känns lite som jag sett det där nu.
Men kompisfika måste göras oftare.
Vi bestämde bland annat att han och hans flickvän skulle komma hem till oss på besök - snart.
Åtminstone före Bruce Springsteen, den 27 juli.
Kul.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: