Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Nu ska cirkeln slutas

Kategori: Barn & Familj

Under lördagen den 29 december gör Lovisa debut i "min" cup IF Kil Cup. Den första turneringen, som jag ordnade och arrangerade, genomfördes 1993 och 56 lag deltog. Det lag som jag tränade vann finalen med 2-0. Därefter har turneringen rullat på och i år är det den 20:e upplagan. Jag har varit cupgeneral vid ungefär hälften av dem.
Nu är en cirkel sluten när Lovisa iförd IFK Skoghalls matchställ ska springa runt på planen och spela i den yngsta åldersklassen, F 03/04.
Givetvis kommer jag var på plats men varken som cupgeneral eller speaker - "bara" som förälder. :-)
 
SPELSCHEMA för IFK
09.00 IF Kil Blå - IFK Skoghall Vit
09.40 IF Kil Vit - IFK Skoghall Blå
10.00 IFK Skoghall Vit - Qbik
10.20 IFK Skoghall Blå - IF Kil Blå
12.00 IF Kil Vit - IFK Skoghall Vit
12.20 Skattkärrs IF - IFK Skoghall Blå
13.20 IFK Skoghall Blå - IFK Skoghall Vit
14.00 IFK Skoghall Vit - Skattkärrs IF
14.20 Qbik - IFK Skoghall Blå
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: