Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Fotbollsgala i Degerfors

Kategori: Fotboll

Under lördagskvällen var jag och Dennis på Degerfors IF:s fotbollsgala.
Dennis hade fått uppdraget att vara konferencier, och han var fantastiskt duktig.
Han skulle bland annat presentera prisutdelarna, och det var en hel del kända ansikten (bland annat Thed Björk och Stefan Holm).
Jag var sjukt stolt där jag satt på första parkett.
Efter mat och prisutdelning var det mingel och Dennis fick verkligen mycket hyllningar för sitt arbete.
Sedan var det dans.
Jag hade en jätterolig kväll och träffat många trevliga människor.

Dennis intervjuar Årets mittfältare Daniel Sundgren som fick ta emot priset ur
Stefan Holms hand.
 
Vi satt på VIP-plats under kvällen.
 
Stefan Holm spexade innan han gick upp på scenen och blev intervjuad av
Dennis (syns i bakgrunden). Stefan delade ut priset till Årets mittfältare.
 
Jag tillsammans med Degerfors IF:s lagkapten Tobias Solberg. (Foto: Dennis)
 
Mingel med DIF-tränaren Patrik Werner, ex-fotbollsmålvakten och Bachelorette-kända
Sebastian Karlsson samt hans flickvän Alma Schalén. (Foto: Dennis)
 
// Anette

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ja Dennis är duktig , ja är verkligen stolt!

    2012-12-03 | 07:25:39
  • Ninni säger:

    Mysigt med Vip plats, men jag tror Dennis får lära sig att ta kort eller fixa bort röda ögon =)

    Ha det gott..kram kram

    Svar: Omöjligt!Så roligt som alla dessa personer hade den kvällen går det inte att ändra festögonen. Jag skulle i och för sig tro att de flesta hade röda ögon dagen efter.
    Dock inte Loka-killen, dvs jag... :-)
    Fam Johansson Hall Rosendahl

    2012-12-03 | 15:38:15
    Bloggadress: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här: