Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Packad

Kategori: Barn & Familj

I söndags blev Hugo hängig. På kvällen skulle vi på födelsedagskalas och han ville så gärna gå, han hade varit rätt pigg på eftermiddagen ändå, så vi bestämde oss för att gå. När vi kom hem hade han närmare 40 grader. Födelsedags"barnet" skickade med en halv tårta som åts till frukost dagen efter.

Idag är han piggelin igen. Vid maten sa Dennis, "Jag hör att du är frisk igen, Hugo". Japp, turbotruten är tillbaka.

På förmiddagen började vi packa, vi hjälptes åt alla fyra.


Noah plockade ut ur skåpen.

Jag ställde upp grejerna på köksbordet. Hugo packade ner i kartongerna och....


....Noah packade upp igen.


... och Pebbels diskade...

Härligt när så många hjälps åt...

Under eftermiddagen blev det ännu mer packat. Då hade Lovisa kommit hem och det var kartonger lite överallt.


Efter ett antal kartonger tröttnade de och drog igång och lekte, de hade vansinnigt kul. Alla tre...


Ett tomt skåp kan man ha mycket kul med...


Ett hänglås i det läget, så hade nog packandet gått mycket fortare.


Här försöker jag laga mat... Det var liiite trångt kan jag säga. Men var ska sleven vara om inte i grytan.

Det känns skönt att vi har kommit igång med packningen. Nu har jag lite koll känner jag. I morgon fortsätter vi.

// Anette

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ja där har ni god hjälp av så fina barn

    2011-10-27 | 10:23:01
  • Ninni säger:

    Hahha läser att ni anammat ordet Turbotrut=)



    OJ vilken bra hjälp ni har..hihi

    2011-10-28 | 06:54:45
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: