Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Drömstarten på fortsättningen

Kategori: Barn & Familj

I dag fick jag under ett möte med ett bokförlag klartecken till en idé och ett koncept jag jobbat fram.
Idé och koncept håller enligt bokförlaget och de är nyfikna på den färdiga produkten.
Jag också.
Flera års planerande i hemlighet fick därmed i dag en ny knuff i rätt riktning.
Nu vet jag att det finns en chans och det räcker för att satsa.
Det ska bli riktigt spännande att färdigställa boken.
Men jag räknar med att det kommer att ta tid - har jag tur kan boken vara klar till och med den 27 september 2012, då den 28:e bokmässan i Göteborg inleds (27-30 september 2012).
Hinner jag inte till det datumet, vilket jag ser ganska snart om jag hinner eller ej, får jag sikta in mig på att publicera inför julen 2012 - eller titta mot samma datumkoncept under 2013.
Arbetstiteln är redan klar, men avslöjas inte för någon - inte ens hemma.
Bokförlaget och familjen vet vad idé och koncept bygger på, jag hoppas det stannar så.
Framtiden blir spännande och jag kommer inte att ha bråttom.
Författare eller inte författare - det är frågan?

         


I dag säger vi också grattis från oss alla till Victor, 19 år!


Victor till vänster tillsammans
med storebror Oscar
.

// Dennis

Kommentarer

  • MJ säger:

    Håller tummarna för att det ska lyckas!

    Kämpa på!

    2011-10-04 | 23:19:30
  • farmor säger:

    Men så roligt önskar lycka till o mycket framgång!

    2011-10-08 | 17:29:28

Kommentera inlägget här: