Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Sista matchen i detta hem

Kategori: Barn & Familj

I dag rapporterade jag Tingsryd-Leksand direkt på dt.se hemifrån.
Det brukar jag göra med jämna mellanrum.
Rapportera ishockey hemifrån alltså.
Den här matchen blev den sista i detta hem och det känns skönt.
När jag webbhockey-jobbar drabbar det familjen på ett sådant sätt att det bör inte störas något i närheten av tv:n. Drabbar och drabbar, när jag hockeyjobbar brukar Anette ta med sig hund och kids hem till sina föräldrar - så det blir en win-win-situation för alla parter.
Från och med nästa tv-match som jag jobbar med hemifrån blir från kontoret i huset.
I nya bostaden - vårt hus.
Det är spännande.
Och ingen kommer jag att störa - det är bra.
Och vi tjänar pengar.
På onsdag (9/11) rapporterar jag direkt på samma webb live från Nobelhallen i Karlskoga, då Bofors tar emot Mora (klockan 19).

         

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: