Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Älskling är fantastisk

Kategori: Barn & Familj

Vilken energi.
Vilken styrka.
Vilken vilja.
Ja, listan kan skrivas lång.
Och det är älskade Anette jag skriver om.

Stor konfirmationsfest i söndags och födelsedagskalas i dag.
Hon är grym på att ordna.
Jag är stolt över Anette - hon är verkligen duktig.
Och Sanna ska verkligen vara tacksam för allt hennes mamma ordnade inför söndagens konfirmation.
Extra roligt att faster med flera tog sig till Hammarö för att fira 15-åringens konfa.

Det har varit svettiga dagar.
Och jag kan ju tyvärr inte skryta med att jag har hjälpt till speciellt mycket inför båda kalasen.
Anette har verkligen dragit ett stort lass.
Jag hade, sedan tidigare, kontrakt på att arrangera junior-SM i pingpong.
Tyvärr sammanföll JSM och konfirmationen på samma helg - och det var inget att göra något åt.
Nu känner jag att jag upprepar mig en del från föregående text.
Men det gör ingenting.
Jag vill verkligen tala om hur duktig Anette är, hur fantastisk hon är och hur mycket jag älskar henne.
Puss och kram älskling!


         

    



// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: