Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Uppdatering saknas

Kategori: Barn & Familj

I måndags började jag på nya jobbet.
I dag gjorde jag min första intervju med besök som anställd. Den var intressant och det var trevligt. Där hoppas jag på ett fortsatt samarbete längre fram.
I övrigt var inte onsdagen rolig.
Inte rolig alls faktiskt.
Men det krävs väl sånna dagar för att gå stärkt framåt till nästa dag.

Då jag jobbar mellan 08-17 åker jag redan klockan 07.30 och kommer hem strax efter 17.30-tiden. Det blir långa (ovant för mig) dagar utan familjen - det är lite jobbigt men så funkar det ju.
Därför hoppas jag att Anette hinner/orkar uppdatera mycket här på bloggen - inte minst när det gäller Noahs utveckling.
Jag hoppas på mycket bilder, hoppas kan man ju i alla fall.

Givetvis kommer jag försöka uppdatera bloggen så ofta jag bara hinner. Men nu i början är det verkligen mycket att sätta sig in i på den nya arbetsplatsen.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: