Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Seg söndag

Kategori: Barn & Familj

Igår hade Dennis sin svensexa, hans kompisar kom kl 09:00 på morgonen och tio över satt han och åt macka och drack öl. Det är en syn jag aldrig sett. Det kändes mysigt att han har så goa vänner. De kom från när och fjärran för att fira hans sista dagar i frihet... Eller vad man nu gör? Jag var något inblandad i det hela, men hade inte hela bilden klar för mig. Det blev en kanondag för älsklingen, han hade haft så kul. När han kom hem vid 02:30, efter nästan 18 timmars festande, var han i ganska gott skick ändå tycker jag. Sanna satt och väntade på att han skulle komma hem. Vi skrattade gott åt honom... Himla kul att det blev så lyckat. Han får berätta själv vad han gjorde.

Veckan som kommer är fullbokad, imorgon måste jag göra färdigt många saker, Hugo måste klippas. Klockan sex ska jag till frisören, genrep inför lördagen. Tisdag, då är det middag med tjejerna, ska bli riktigt roligt. Onsdag, då är det Lovisas tur hos frisören, då ska hon skjutsas och hämtas i Kil, Dennis ska vara speaker. Torsdag, då ska vi öva i kyrkan, på kvällen ska vi fira Hugos födelsedag en dag för tidigt. Fredag, Hugos födelsedag, manikyr, allt ska fixas färdigt i festlokalen. Lördag... den stora dagen.

Det har varit kanonväder ute idag och jag har inte varit ute någonting. Det är för mycket nu, det känns som allt växer mig över huvudet. 

Men på lördag, då kommer jag att vara prinsessa för en dag.

// Anette

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Åhh förstår att det är mycket nu..tur du slapp möhippa då=)



    När det lugnat ner sig för dig ska vi helt klart ta ett glas vin eller två..kram kram



    Pussa gooungarna

    2011-06-12 | 22:30:29
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/
  • Dennis säger:

    Prinsessa för en dag???

    För mig är du alltid min stora prinsessa.

    Puss!

    2011-06-13 | 10:00:21
    Bloggadress: http://blila.blogg.se/
  • Helene säger:

    Ha en fin vecka trots många "måsten" = ))

    Kram Helene.

    2011-06-13 | 10:16:02
    Bloggadress: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: