Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Bäbis den här veckan?

Kategori: Barn & Familj

Jag arbetar med en bilaga och jag känner lite smått panik kring detta.
Arbetet måste bli klart snabbt - helst i går.
Deadline är på fredag - personligen har jag deadline i morgon (tisdag).
Orsaken.
En känsla säger mig att det kan bli barn hur snart som helst nu.
Anette känns oerhört redo.
Jag har känslan av att ankomsten blir av den här veckan.
Kanske inte i dag men väldigt snart.
Magkänslan säger det.
Definitivt säger Anettes magkänsla detta - det märks hela vägen.
I allt som sker just nu.
De enda som inte riktigt förstår hur nära det är är barnen.
Ingen av dem visar tecken på att förstå vad som kommer att ske när som helst.
Inte ens Sanna.
Jag, jag tycker det är oerhört spännande.
Nervositeten börjar infinna sig, det pirrar liksom till av bara tanken.
Mysigt.
Jag tror vi får bäbis den här veckan.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: