Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Svinkallt i norr

Kategori: Barn & Familj

Vilken tur att vi inte bor i Västerbotten, kolla in det HÄR.
Löjligt kallt.
Vi närmar oss ju mars månad, det ska innebära ett steg närmre våren.
Men inte i Norrland inte.
Stackarna.



I dag flöt det på ordentligt bra på jobbet.
Mycket av det som ska bokas är redan bokat.
Skönt.
Med lite medflyt är jag färdigjobbad redan den här veckan - deadline den 27 februari.
Det vore skönt.
Imorgon räknar jag kallt med att fixa klart tre artiklar.
Plus.
Lite förberedande jobb inför junior-SM som hålls i maj.
JSM i pingis.

Pratade med Motala i dag.
Det lät som att det kan finnas en öppning för att börja det nya jobbet före den 2 april.
Vi får se lite längre fram hur det blir med den saken.
Jag börjar i alla fall känna mig riktigt laddad och inspirerad till att starta upp med det nya.

Nu hinner jag inte skriva mer... Lovisa ska skjutsas på dansträning och Hugo till bowlingträningen...

Kram på Alla hjärtans dag!

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: