Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Pappaledigheten över

Kategori: Barn & Familj

Måndag.
14 februari.
Alla hjärtans dag.
Namnsdag.
Ja, jag heter faktiskt Valentin - i tredjenamn.
Men.
Måndagen betyder också tillbaka i arbete för min del - efter drygt två veckors pappaledigt.
Det känns lite sådär faktiskt.
Skulle hellre vilja vara hemma hos Anette med lilla Noah.
De närmaste två veckorna kommer jag att jobba med ett projekt - bilagakung som jag tillskrivits mig.
Jag har deadline söndagen den 27 februari men siktar på att vara klar fredagen den 25:e.
Det handlar om fotboll den här gången så det ska inte vara några större problem - egentligen.
Allt hänger på att idéerna kring artiklar kommer loss.
Då ska det vara snabbjobbat.
Men som sagt.
Jag hade hellre varit hemma tillsammans med liten och Anette.
Så är det i dagens samhälle.
Jag får gosa när jag kommer hem istället.
Desto mysigare då kanske - om det nu kan bli mer mysigt än det redan är med lilla Noah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: