Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Se fram emot nyår

Kategori: Barn & Familj

Här har det varit stilla periodvis.
Det beror oftast på att vi prioriterar annat för ögonblicket.
Vi har ständigt projekt i gång och med storfamilj hinns det helt enkelt inte alltid med att uppdatera bloggen i den takt vi önskar - och kanske du också.

Men på nyårsafton händer det saker på blila-sidan.
Då räknar jag med att publicera en "Årskrönika" över saker som hänt under 2011.
Fokus ligger på familjen och eftersom jag gör "bildartikeln" blir det också en hel del ur min synvinkel.
Men alla människor i familjen kommer få plats.

Så håll tillgodo, på nyårsafton bjuder jag på bildkarameller.
Och när du tittat och läst "kräver" jag en kommentar (det vore trevligt och kul om alla som läste kunde kommentera så vi får reda på antalet som läst grejen).


Noah i gåstolen den 18 augusti 2011

God fortsättning...

// Dennis

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Både läser och kommenterar.



    Gott nytt år på er..kramen Ingegerd

    2011-12-29 | 11:35:55
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: