Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Känsliga läsare undanbedes

Kategori: Barn & Familj

Nu måste jag få snacka lite skit... Det brukar jag inte göra, men nu är det dags! Jag trodde jag varit med om det mesta. Allt från magsjuka från våningssäng (förvånansvärt hur stor spridning det blir...) till bajs upp över öronen... I morse stod jag och bytte på Noah, det har varit ett himlans bytande för magen har varit lite krasslig. Medan han ligger där och luftar sig lite och jag står och hänger halvdöd vid skötbordet, smäller det till. Jag höll på att göra det samma som Noah, men klarade mig...

Skötbordet fullt! Ögonen var inte små på mig längre nu kan jag säga. Jag stod och kliade mig i huvudet en stund och undrade vart jag skulle börja torka... Efter ett antal våtservetter och en himla massa torkande, började jag kolla på golvet om det hamnat där också. Puh... det var helt rent. Jag lyfte blicken och började asgarva....
Scrolla ner...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kolla vid spjälorna och på spjälskyddet...
Visste inte om jag skulle bli äcklad eller imponerad... Tror jag är lite av båda.

Kan meddela att tvättmaskinen går för fullt!

// Anette

Kommentarer

  • Ninni säger:

    ÖRK=)



    Ja magsjuka barn är ingen lek..hihi.

    Kram kram och God Jul på er

    2011-12-20 | 18:44:37
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: