Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Återbesök på Astrid Lindgrens Barnsjukhus

Kategori: Barn & Familj

I onsdags bar det iväg igen till Solna för ett återbesök med Hugo. Vi åkte vid åtta på morgonen och det var inte ett kul väder att åka i. Jag var väldigt tacksam att jag slapp köra! Det gjorde hjärtat väldigt bra!! Det tog 2 timmar till Örebro, men sen gick det bättre. Vi var framme i god tid och hann med en liten fika innan vi gick upp till Endokrinavdelningen till Syster Lo för att göra mätningar. Hugo skötte sig exemplariskt som vanligt. Sedan var det dags att träffa hela klanen med doktorer. De konstaterade att Hugo hade gjort stora framsteg. Träningen har verkligen gett resultat! Det är stor skillnad på stelheten. Det är så kul!

Sanna tog hand om Noah under dagen. Det var lite kul när vi kom hem... Hon såg helt slut och konstaterade att hon aldrig mer ska be om nåt, för hon inser hur jobbigt jag har det på dagarna. HUR ORKAR DU?? Medan Sanna läste på matteprov tog Lovisa hand om Noah, Lovisa hade varit så duktig sa Sanna.

Så nyttig erfarenhet!

Det sista en jättetrött Hugo sa när han kröp ner i sängen var. "Tack, det har varit en jätterolig dag"

Underbara barn. Tänk vilken otrolig tur jag har!!

// Anette

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Ja du/ni har goooa ungar=)



    När allt lugnat ner sig efter Jul så måste vi bara ses!!



    Härliga bilder på fina barn..kram alla ungarna från mig..kram kram Ingegerd



    2011-12-10 | 17:18:55
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: