Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Vigselring

Kategori: Barn & Familj

Idag har vi valt vigselring, riktigt nöjd är jag. Guldring med ca 6 stenar i rad. Känns verkligare och verkligare för varje sak vi bockar av på listan. Dennis har fått en mängd saker gjort idag. På förmiddagen skulle jag fixa med en hel del, eller det blir det eftersom allt tar så mycket längre tid med Noah. Jag skulle ringa Skattemyndigheten, kolla Cateringfirmor, hämta bekräftelse på lokalen och kolla bröllopstårta. Damen på Skattemyndigheten hade semester, lämnade dock ett meddelande så jag hoppas att det är avklarat. Jag skickade iväg en förfrågan på catering till en mängd olika restauranger, så får vi se vad det leder till. Bekräftelsen är hämtad.

När jag och Noah skulle till Coop på Bergvik förväntade jag mig att det skulle gå på ett par minuter att hämta en broschyr i charken. Tänkte inte på att det var skärtorsdag. Det var trettio personer före mig i kön. Men, men tänkte jag, det går väl fort, en halvtimme eller så senare var det min tur. Suck..., när jag frågade efter broschyren skickade hon mig stångrakt till bageriet, det var de som hade hand om det. Någon hade sagt åt mig att gå till charken. Så jag knallade snällt iväg till bageriet istället, där träffade vi ett gäng härliga människor som helt glömde av att jobba när Noah skrattade och pratade med dem. Jag fick uppgifterna jag ville ha, jag köpte två smakbitar av den tårtan som jag blivit tipsad om. Den var fantastiskt god!

Det känns som vi är på gång nu, det är mycket som är avklarat eller i alla fall på gång.

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: