Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Planering på hög nivå

Kategori: Barn & Familj

Idag har jag äntligen varit och klippt mig, det var snart ett är sedan sist. Pappa var barnvakt till Noah, han sov som en gris hela tiden, Noah alltså. Tyvärr kunde inte min frisör fixa bröllopsfrisyren, men hon skulle höra med sina kollegor och återkomma. Hon gifte sig förra sommaren och hade massor med bra tips, angående tårta, smink, underkläder, hår mm, mm.

Barnen och jag har plockat påskris idag, fjädrar i mängder blev det i också. Nu är det lite påskigt i alla fall.

Det har varit en mysig kväll, jag har pysslat ihop en höndräkt till Hugo som ska ha teater i morgon, bildbevis dyker nog upp. Sanna har suttit och skrivit hemkunskapsuppgift. Dennis har suttit med bröllopsplaner hela kvällen, beställt inbjudningskort och gjort värsta checklistan. Snacka om ordning och reda. Me like.

Igår var jag och Sanna på utvecklingssamtal, det gick jättebra, hon är duktig. Hon siktar på MVG i en hel del ämnen, det kommer hon att nå innan hon går ur nian. Planen börjar ta form för henne.

Kram på er

//Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: