Fam Johansson-Hall-Rosendahl

365 dagar kvar

Kategori: Barn & Familj

I dag var det min tur att fylla år.
Ett år äldre helt enkelt.
Måndag.
Arbetsdag.
Middag.
Mys med Noah.
Och seriekross - det vill säga fem avsnitt av en serie sänd via Viaplay.
 
Det var min födelsedag.
Go-Sanna hade köpt både budapest-tårta och Cola light till mig.
Gott.
 
Liverpool kunde ha gett mig en fin present i dag, med tre poäng borta mot Suderland. Istället klantar grabbarna till det och bjuder hemmalaget på två straffar, resultatet blev bara 2-2... uselt resultat i titeljakten...
 
Nu är det ett helt år till nästa födelsedag för min del - det värsta är att den tiden går ruskigt fort.
Nästa familjemedlem att fylla år är viktigare... den killen fyller sex år han...
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: