Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Diggiloo närmar sig

Kategori: Arbete

För drygt en vecka sedan var jag och Anette till Läckö Slott utanför Lidköping - både för att se konserten men, för min del, främst för att reka inför vad som komma skall.
Den 18 augusti, om dryga veckan, landar turnécirkusen i Kil och DÅ är det skarpt läge.
Dygnet kommer bli lååååååångt men troligen inte så jobbigt för det kommer finnas något att göra hela tiden.
Jag arbetar från 06.00-03.30, det vill säga 21,5 timme plus restid.
 
Jag är redo.
 
Diggiloo öppnar entréerna till Sannerudsvallen klockan 17.00, showen startar 19.00.
Biljetter hittar du HÄR.
 
Läckö Slott utanför Lidköping.
 
Scenbygge vid Läckö Slott.
 
Bild från den fantastiska showen vid Läckö Slott.
 
Under den gångna helgen hade jag en viktig roll när den första upplagan av 11-åringarnas cup i fotboll spelades på Mörmons IP, Skoghall.
Läs om och statistik från tuneringen HÄR.
 
Lirarbild från 11-åringarnas cup
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: