Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Tre olika händelser

Kategori: Barn & Familj

Ett blogginlägg som indelats i tre delar, läs vidare:
 
I dag beställde jag en distansutbildning för att utveckla mitt skrivande.
Mitt mål är högt uppsatt och jag är i dag inte tillräckligt bra och behöver därför utveckling. Det får jag inte som anställd och inte heller bara genom att tro att jag kan bli bättre - jag måste göra något åt det.
Därför kändes det rätt att satsa på en distansutbildning över ett år.
 
 
Klassfotboll:
På onsdag, den 26 augusti, sparkas höstens klassboll igång för Lovisa. Hennes klass har match på Örsholmens grus klockan 18.20. Direkt efter matchen siktar vi på att ta oss till Stora Torget i Karlstad och kika på gratiskonserten Rix FM Festival - så det blir lite brådis.
 
Bilen:
Ny växellåda och uthämtad från verkstaden i fredags. Motorlampan började lysa redan på lördagen = tillbaka till verkstaden under måndagseftermiddagen för kontroll.
Känns sådär... men räknar såklart med att Nu ska det inte kosta mer.
"I bästa fall är det så att något gammalt ligger kvar i bilens dator som bara ska raderas", sa mekanikern jag i dag pratade med på verkstaden.
Hoppas han har rätt - svar i eftermiddag.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: