Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Senaste konferencieruppdraget

Kategori: Fotboll

I torsdags var jag konferencier på Degerfors IF:s fotbollsgala "Julshowen".
Bilderna nedan är tagna av John Persson (så sno inte bilderna från bloggen, om du nu skulle vilja det!).
Jag råkade av en händelse vara med på ganska många av de 91 publicerade bilderna från kvällen, du får dem här:
 
Förre U21-tränaren och nya.
 
Årets Talang.
 
Nya U21-tränaren.
 
Assisterande tränaren och huvudtränaren/sportchefen.
 
Årets Nykomling och U21-landslagets målvakt.
 
Årets Försvarare och hans prisutdelare.
 
Prisutdelare till Årets Mittfältare pratar minnen från en bortamatch mot Västerås (tips:
kolla in YouTube).
 
Snygga vandringspokaler.
 
Årets Mittfältare.
 
Prisutdelare till Årets Anfallare och bror till landslagets DIF-export Toivonen.
 
Årets Anfallare, Årets Publikfavorit och pristagare av K. Tidning och Kurirens pris...
 
... samma igen...
 
... och igen.
 
Hela (nästan) A-truppen samt ledare för A-, U21- och J-lag.
 
Gissa vem...!
 
Jag var tyvärr inte nöjd med min egen insats under kvällen - det gick sådär.
Men men nu är det historia och det är upp till DIF om de vill ge mig en ny chans nästa år.
Då säger jag Ja och vet redan nu att jag kommer vara så sjukt mycket bättre.
Framtiden får bestämma det.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: