Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Senaste veckan

Kategori: Barn & Familj

En vecka har gått sedan senaste uppdateringen här på bloggen.
Skäms på oss.
Anette förklarar det med att hon inte vet vad hon ska skriva om, medan jag skyller på nya jobbet och tiden jag lagt ner på det.
Långa dagar och några futtiga timmar hemma innan läggdags - inte vill man skriva på datorn då.
Men i kväll blev det datakväll för oss båda.
Anette tittar på kläder och jag passar på att skriva ner några rader här.

Noah växer så det knakar.
Grabben har börjat le ordentligt - till och med skrattat vid flera tillfällen. Åtminstone tror jag att det är skratt.
Mysigt.
I morgon (tisdag) eftermiddag ska han på två-månaders-kontroll hos läkaren. Det ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga.
Hittills har alla pratat så gott om Noah, konstigt vore om det sades nått annat i morgon.
Anette lovar att uppdatera på bloggen efter läkarbesöket.

Göteborg, igen. Ja, det är platsen som Sanna återigen besöker. Den här veckan gäller det praktik på ett lekland och det verkar ju hur kul som helst. Perfekt "arbetsplats" för henne, tycker jag.

I dag slog Hugo sin tredje bowlingstrike i karriären. Det skedde under måndagsträningen. Bra jobbat grabben.
Både Hugo och Lovisa är annars lite hängiga, så vi får hoppas att det är övergående så mellankidsen inte får någon slags sjukdom. De närmaste dagarna blir naturligtvis avgörande kring detta.

Jag har gjort en arbetsvecka och har nu gått in i den andra. Det mesta känns bra och jag har fått mycket beröm redan för det repotage som kommer att vara med i upplagan som kommer ut under torsdagen i vecka 13.
I går avslutades handbollssäsongen från speakerbordet med elitseriekval i Karlstad. Det var kul med mycket folk och ett härligt drag men trist att hemmalaget förlorade matchen med två bollar. Än har de dock chansen att nå Elitserien - det vore häftigt.

I morgon, sen eftermiddag, kommer nästa uppdatering på bloggen.
Den gången från Anette.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: