Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Bara att invänta svar

Kategori: Livsglädjemässan

I går skickade jag i väg ex antal offertförfrågningar på lokaler jag besökte under veckan innan när jag bodde i Jönköping.
Jag tror att jag får vänta tills cirka vecka 32 innan jag får besked - semestertider.
 
Dessutom vågade jag.
2017 fyller Degerfors IF 110 år och jag skickade i väg en fråga till en engelsk förening om de vill komma till Sverige och spela en jubileumsmatch.
Bara att få svar på frågan kommer få mig att gå upp i falsett - flera gånger om.
 
Blir det som jag vill kommer det bli åtminstone två gigantiska mässor under våren 2016.
Men redan nu under hösten räknar jag med att genomföra minst tre evenemang - dock inte gigantiskt stora.
Det blir spännande att se vad jag får för svar... från alla.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: