Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Spännande möte

Kategori: Fotboll


Under tisdagen spelades de första fyra landskamperna i åttanationsturneringen Nordisk Pojk P16.
Jag var speaker på Tingvalla i Karlstad och fick se Polen besegra Finland med 2-0 inför ynkliga (!) 156 åskådare.

Onsdagen bjuder på spänning deluxe när jag som evenemangsansvarig även ska se till att arrangemanget genomförs i absolut toppklass.
På Sannerudsvallen spelar Norge-Finland och förutom helhetsansvaret är jag speaker m.m.
Lovisa ska också vara med, hon håller en finsk landslagsspelare i handen under inmarschen.
Kom före kvart i sex så ser du även den fina inmarschen.
Jag, jag är på plats redan klockan 09.00.
Supertaggad!

// Dennis


Kommentarer

  • farmor säger:

    kvällen blir säkert väldigt bra! Synd man inte kunde närvara. Kommer kanske fler tillfällen, kramar!!

    2015-08-06 | 11:33:28

Kommentera inlägget här: