Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Liverpool - jag kommer hem

Kategori: Barn & Familj

I morgon ska jag vara på Anfield och klassiska The Kop för att skrika fram Liverpool till seger mot West Bromwich.
Jag har varit fler gånger på Anfield än jag varit på Friends i Stockholm, som jag hittills aldrig besökt.
Min kropp och mini tankar går på högvarv och jag försöker komma ner i varv - men det är svårt.
Mentalt är jag definitivt inte på väg till Liverpool i dag, utan någon helt annan stans.
Hoppas det blir bättre när jag får andas brittisk luft och känna fötterna på Liverpools gator - för jag behöver det här.
Snart lyfter vi från Rygge i Norge, jag och en massa United-fans - för planet landar ju i Manchester och på söndag spelas det hemmamatch mot Everton.
Jag, jag intar Anfield jag - det borde vara en grymt skön känsla... det kanske blir... om några timmar.

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: