Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Oerhört tacksam

Kategori: Livsglädjemässan

Det har gått några dagar sedan Livsglädjemässans första upplaga gick av stapeln i söndags.
Ännu har jag inte haft tid att sätta mig med utvärderingen, vilket jag vill göra så snart som möjligt.
Livsglädjemässan 2014 har redan två (!) anmälningar och flera intresseanmälningar - dessutom har redan föreläsare hört av sig och vill vara med.
Så på något sätt har budskapet Livsglädje nått ut.
 
Mediabevakningen var inför årets mässa riktigt, riktigt bra och det var med en go känsla jag tog mig till Folkets Hus i Skoghall på tidiga morgontimman.
 
Alla medhjälpare (Anette, Sanna, Hugo, Lovisa, farmor, farfar, mormor, morfar och tre mässvärdar från utbildningsföretaget Miroi) gjorde ett toppenjobb - och utan er hade det inte gått.
Ett TACK är alldeles för litet - hoppas ni alla känner av tacksamheten.
Kidsen fick enormt mycket beröm och väldigt många tyckte att det var ett bra och glädjande drag att ha med barn i "arbetsgruppen". Nu arbetade ju inte barnen, utan var med och hjälpte till - barnarbete "tror" jag är olagligt i Sverige.
 
Redan nu har jag börjat forma om hemsidan inför Livsglädjemässan 2014, som planeras till den 26 oktober, samma tid och plats - men med ett utvärderat förstaår i ryggen.
Att jag inlett det arbetet, hemsidan, så tidigt försvarar jag med att personer redan hör av sig och vill veta mer om nästa upplaga - det ger inspiration.
Med något år på nacken kommer även folket att inse vad de missade i söndags - kanske en av de bästa mässor som någonsin genomförts i vårt län.
"Och då är jag inte ens part i målet när jag säger så." :-)
 
Så såg det ut efter stängning av den första upplagan av Livsglädjemässan
den 20 oktober 2013.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: