Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Härlig helg i Nacka

Kategori: Politik

Under helgen, fredag till lördag, befann jag mig i Nacka, Stockholm.
Jag hade utsetts att få vara en av de värmlänningar som Centerpartiet vill framtidssatsa på.
Utbildningen hette Ledare 2020.
 
Oerhört intensiv utbildning med tre tunga ämnen, men oerhört bra och givande.
Jag var i grön grupp, en av tre grupper, och fick börja med 4,5 timmes ledarskap för att sedan få lika lång tid i media - det var fredagen det. Dessförinnan åkte jag tåg till Stockholm från klockan 6.25 och sedan spårvagn och buss för att nå fram till hotellet i Nacka.
Kvällen bjöd på god mat, dryck och mingel.
 
På lördagsmorgonen efter en snabb hotellfrukost var det del tre för min del, retorik.
 
Nästa gång jag ska i väg blir i oktober - då utbildningen är över tre tillfällen á två dagar.
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: