Fam Johansson-Hall-Rosendahl

En sånn hade morfar

Kategori: Barn & Familj

Jag har blivit med en sekretär - en exakt kopia av den som morfar en gång i tiden hade i sin lägenhet i centrala Kil.
Den hittade jag på Fyndboa i kristinehamn för en otroligt billig peng, så jag var bara tvungen att se till att få hem sekretären.
Morfars sekretär - den bara försvann efter hans död. Den hade jag också gärna tagit, precis som hans idrottsgrejer som jag på något sätt tycker borde finnas här.
Var den ska stå är ännu inte bestämt men troligen görs det plats åt den på kontoret - även om diskussioner om annan placering förs från andra bestämmande här hemma.
Visst är den fin:
 
Kär vid första ögonkastet. (Foto: DJH)
 
Så ser den ut inifrån. (Bilden hämtad från nätet)
 
// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: